wtorek, 14 maja 2013

Galaretka w kubeczku z białej czekolady



Bez zbędnych pojemniczków ;)





Składniki:
  • biała czekolada
  • galaretki, ja użyłam Winiary "Blue curacao", "Pink margarita", "Pina colada" i "Mojito"
  • małe balony
Czekoladę rozpuścić, balony nadmuchać (tylko troszeczkę).
W miseczce z czekoladą zanurzyć po kolei 1/3 każdego balona i odstawić do lodówki.
Gdy czekolada stwardnieje, przebijamy balony i delikatnie wyciągamy.
Galaretkę przyrządzić wg przepisu z opakowania. Wystudzić.
Wlewamy zimną galaretkę do czekoladowych kubeczków i odstawiamy do lodówki aż stężeje.
Gotowe !!!

  











8 komentarzy :

  1. cudownie to wygląda, bardzo fajny i ciekawy pomysł z tymi kubeczkami na prawdę ciesze się, że trafiłam na Twojego bloga ! :)

    postanowiłam więc przyznać wyróżnienie dla Twojego bloga :-)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się spodobało ;)
      Pozdrawiam i na pewno odwiedzę :)

      Usuń
  2. Świetna sprawa! Zrobię dzieciom, będą piały z zachwytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, no i zmywania dużo mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że o tym nawet nie pomyślałam ;)

      Usuń
  4. Cudne! :) Aż mam ochotę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń