poniedziałek, 6 maja 2013

Śniadanko dla niejadka ;)



Myślę że taki kolorowy posiłek może skusić małego niejadka...






Składniki: 

2-3 banany
2-3 ciasteczka zbożowe bel-vita (u mnie kakaowe)
barwniki spożywcze


Banany zgnieść na jednolitą masę. Ciasteczka pokruszyć.
Mus bananowy podzielić na tyle części ile kolorów chcemy uzyskać.
Do każdej porcji dodać odrobinę barwnika.
Pucharek wyłożyć warstwami: banan-ciasteczka :)
Zamiast bananów może być jogurt (zwykły, grecki, owocowy), 
Dodatkiem mogą być owoce, najlepiej sezonowe (mogą bez problemu zastąpić barwniki).

Wiem że wiele osób nie ma zbyt dobrego zdania o barwnikach, ale wydaje mi się że raz na jakiś czas nie zaszkodzi, a może wywołać uśmiech na buzi smyka ;)


A dla mnie trochę inna wersja ;)







8 komentarzy :

  1. To ja poprosze tą Twoja wersję ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też wolałabym wersję 2- chociaż ta kolorowa ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja również jestem fanką 2 wersji, ale kolory w pierwszej fascynują moją córcie ;)

      Usuń
  3. Świetnie wygladaja obie wersje:) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. po takim śniadaniu życie nabiera kolorów:)

    OdpowiedzUsuń