czwartek, 6 czerwca 2013

Drożdżowe z białym serem




Ostatnio mam niedosyt ciasta drożdżowego (w każdej postaci) ;)






Składniki:
  • ciasto drożdżowe - przepis
  • 250 g białego sera
  • 1 żółtko
  • 3 łyżki cukru pudru
  • 1 łyżeczka cukru waniliowego 
  • 1 łyżeczka masła
Ciasto wyrobić według przepisu, odstawić do wyrośnięcia na ok. 40 min.
Ser zmielić (ja po prostu traktuje go blenderem) z żółtkiem, cukrem i masłem.
Ciasto rozwałkować na prostokąt, posmarować masą serową i zwinąć jak roladę, naciąć jak na zdjęciu.
Przełożyć do formy i odstawić na 20 min.
Posmarować rozbełtanym jajkiem z łyżeczką wody.
Piec w 180 st.C przez ok 40 min

Smacznego!! ;)
  


przed pieczeniem ;)







16 komentarzy :

  1. Uwielbiam drożdżowe z serkiem.... Najlepszy, pyszny smak dzieciństwa ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. myślałam, że z ciasta drożdżowego przerobiłam już wszystkie pomysły, ale widać jeszcze nie :)))

      Usuń
    2. Strasznie się cieszę że Ci się podoba :)
      Jestem wielką fanką ciasta drożdżowego, mogę je jeść, jeść i jeść ;)

      Usuń
  3. Pięknie i smacznie! Na śniadanie w sam raz :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. eee, nie zaglądam już więcej do Ciebie! Takiego apetytu mi narobiłaś, że znowu muszę się rzucić na jakieś słodkie!
    .....
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, zapraszam do siebie w takim razie na szamanko ;P

      Usuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Informacje na temat zabawy na moim blogu http://thisflavour.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html
    Zapraszam do zabawy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za nominację :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetny pomysł na przygotowanie ciasta drożdżowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy sposób ułożenia :D Wygląda genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm Musze koniecznie zrobic bo mi narobilas apetytu :) super ! buziak :***

      Usuń